Právě je středa 29. březen 2023, 7:35

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: úterý 10. únor 2015, 10:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sobota 18. únor 2006, 0:00
Příspěvky: 501
Bydliště: liberty island
Každý kdo chce užívat historické vozidlo na pozemních komunikacích musí mít prodlouženou testaci do 31.5.
-klubové testace: VOZIDLA NA NORMÁLÍCH SPZ
termín do 31.5., Termín Vaší retestace si dohodněte individuálně na tel.: 725 117 336, 736 209 455 klubovou testaci musí mít prodlouženo i VOZIDLO NA VETERÁNSÝCH SPZ a to před přistoupením na krajskou retestaci, je nutno použít tiskopis příloha číslo 3 Federace klubu historických vozidel http://www.fkhv.net/testovaci-formular/
pro upřesnění- příručka testování pro registr historických vozidel (je to až na konci ). Uchazeč o retestaci si údaje v hlavičce formuláře vyplňuje sám!S takto vyplněným formulářem,potvrzenou klubovou retestací v tomto formuláři lze teprve přistoupit ke krajské komisi k retestaci.
Prodloužit individuálně buď kontak viz. nahoře klubové testace, nebo osobně na místě u krajského komisaře CCK.
Místo konání krajskách retestací Brno,ul.Opavská STK.Uchazeči o krajskou retestaci budou obesláni dopisem s termínem kdy se mají dostavit s vozidlem.
Termíny:27.3., 28.3., 10.4., 11.4., 17.4., 1.4., 24.4., 25.4.,
pátky od 14.00-17.00
soboty od 8.00- 11.00
Doporučuji klubovou testaci prodloužit před krajskou, pro usnadnění práce a ke krajské již přistoupit plně připraven. Komisař CCK nemusí byt vždy přítomen na všech termínech krajských retestací.

_________________
A revolution is like a bicycle, falls, when it stops.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pondělí 20. duben 2015, 8:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sobota 18. únor 2006, 0:00
Příspěvky: 501
Bydliště: liberty island
Vážení!!!!
dovoluji si s potěšením oznámit , že retestování historických vozidel pro rok 2015 na stk Opavská bylo ukončeno.
Celá akce proběhla vcelku poklidně , leč byla náročná.
Pokud se někdo námi testovaných vozidel nedostavil, musí se nadále již domluvit individuálně. Tj. dojet si pro klubovou retestaci a pak na stk na vlastní žádost a následně za předsedou KTK pro JM pro razítko do půkazu.

Bohužel poslední den se neobešel bez incidentu a nařčení a sprostých urážek, agresivní chování některých lidí nezná mezí, když jsou proškoleným technikem stk a komisaři upozorněni na závadu na svém voze, byť hezkém voze.
je to k zamyšlení kam vlastně to spěje.
Těm férovým a uznalým patří dík.

_________________
A revolution is like a bicycle, falls, when it stops.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úterý 21. duben 2015, 21:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý 21. duben 2015, 17:10
Příspěvky: 4
Dobrý den,večer....

drazí kolegové(mohu-li Vás takto oslovit),
v sobotu jsem byl se svým mazlem(Corvette C3) na výše zmíněné testaci.

Téměř nikoho z Vás neznám,tak jsem tam postával sám u svého auta.Kolem tam popocházel nějaký člověk a z ničeho nic začal nepříjemným tónem poukazovat na to,že nemám zadní mlhovku,že bych vůbec neměl jezdit autem,když neznám vyhlášku...Odvětil jsem mu,že ji po mě nikdy nikdo nechtěl,jinak bych si ji namontoval.Pak se mu nelíbilo moje denní led svícení,ale už jsem si ho nevšímal.Jen jsem se ho zeptal,proč tak prudí,o co mu jde,že to stačí normálně říct.....
No a pak jsem přišel na řadu.Skupina "odborníků" na mém autě odhalila závažnou závadu-velkou vůli na řízení.Namítal jsem,že za jízdy žádná vůle není,ale bezvýsledně.Samozřejmě jsem neprošel a musím auto opravit,znova se dostavit na STK(mám to 50 km),zaplatit STK na vlastní žádost a pak s papíry jet pro razítko k panu Baláčovi.
Jelikož jsem se tedy spolehl na "odborníky",o ničem jsem nediskutoval a byl připraven toto podstoupit.

Nejsem žádný zkušený znalec,ale ruce snad nemám levé a proto jsem se pustil do práce.Zmíněný díl jsem vymontoval a zjistil jsem toto:
Dílem je přepouštěcí ventil,který pouští hydraulickou kapalinu správným směrem-tedy doleva či doprava,prostě tam kam chci zatočit.Zmíněná provozu nebezpečná vůle je tedy normální chod čepu přepouštěcího ventilu(prosím omluvte možná nepřesné technické výrazy).Takže moje řízení je v pořádku.
Proto se tady veřejně ptám:
kdo mi zaplatí zbytečnou několikahodinovou práci na autě?
kdo mi zaplatí stk na vlastní žádost?
kdo mi zaplatí cestu z Kobylí do Brna a zpět?
Kdo mi zaplatí čas strávený zbytečným cestováním?
Kdo mě přesvědčí,abych si příště nechal kontrolovat moje auto u takových "odborníků"?


Nevím co se ten den událo a kdo byl na Vás hrubý.Každopádně si dokážu představit jak jste se k tomu člověku chovali.
Já myslel,že jsme skupina podobně postižených lidí(láskou a obdivem ke staré technice),kteří si navzájem fandí a pomáhají,ale jak vidím,tak je to jako jinde(např.fotbalisti,motorkáři,myslivci,hospodští sportovci......). Že....někdo se vždy najde......

Jestli chcete být nějaká autorita,tak se podle toho chovejte a jednejte.

S pozdravem Jiří Blaha


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtvrtek 23. duben 2015, 8:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sobota 18. únor 2006, 0:00
Příspěvky: 501
Bydliště: liberty island
Vážený pane kolego...
prvně Vám chci vyvrátit Vaši pravděpodobnou doměnku, že komise pro JM straní jakkoliv vozům z USA, bohužel z vašeho textu a chování některých vlastníků amerických vozů to tak na mně osobně působí. Já osobně mám americké vozy rád a konkrétně Corvette jsem si sám chtěl dřív koupit. Ale opravdu bohužel, nebo bohudík zákony musíme dodržovat všichni, ať jste vyznavač amerik, čsr vozů, nebo prvorepublikových bedýnek, nebo jakých koliv jiných samohybů. Většina lidí z pochopitelných estetických důvodů světla do mlhy na své vozy montovat nechce, leč musí. Já sám na svých vozech ony mlhovky mám a věřte mě , že také nadšením neoplývám. Kdyby jsem to zhrnul z pohledu komisaře, tak na testacích hlavně majitelé vozů z USA principielně mlhovky nemontují, až na několik vyjímek. Ovšem zákon hovoří jinak:

Příručka testování historických vozidel FKHV ČR stanovuje v bodě 2.10 podmínky provozu historického vozidla.

Podle odrážky č.2 může být vozidlo provozováno na pozemních komunikacích za podmínek stanovených v

Technickém kodexu FIVA (dopravní a technické předpisy daného státu).

V odrážce č.7 je přímo stanoveno, že historické vozidlo lze provozovat na pozemních komunikacích jen pokud je vybaveno předepsaným počtem osvětlovacích zdrojů, a není-li jimi vybaveno od výrobce, musí být vybaveno předepsaným počtem osvětlovacích zdrojů na přídavné rampě.

V případě porušení Technického kodexu či platných předpisů dle odrážky č.5, může krajská testovací komise neprodloužit platnost testování.

Dále dle předpisu kontrolních úkonů stanovených Dekrou pro kontroly technického stavu vozidel (STK) je v jednotlivých bodech stanoveno toto :

výpis - závada 6163 (B) - na vozidle vyrobeném po 1.7.1972 směrová světla nemají předepsanou barvu oranž.

závada 6211 (C) - nesvítí jedno nebo obě brzdová světla.

závada 6212 (C) - zapojení nebo funkce brzdových světel neodpovídá předpisu.

závada 6251 (B) - počet nebo umístění zadních svítilen do mlhy neodpovídá předpisům.

závada 6261 (B) - zapojení zadních světel do mlhy neodpovídá předpisu, popř.světlo nesvítí, takže

jejich zapojení nelze zkontrolovat.

Protože, si nejsem jist jestli si Vaši Corvette vybavuji přesně (jezdí jich na testaci několi) mám pocit, že ta Vaše měla i snad zapojena pro svícení pouze přídavná světla pro denní svícení- nikoliv klasická světla pro svícení jak je má z výroby - nevím jak jezdíte za soumraku či deště. Dále co se týká toho řízení, jestli se jedná o ten ventil v levé straně př. nápravy, mám pocit , že byl celý potečený od oleje a byl jste fundovaným technikem z STK upozorněn na to, že je vadné buď řízení, nebo tento ventil, že dostupná homologovaná diagnostika STK nemá 100% možnost zjistit přesnou poruchu. Tu je pouze možno zjistit rozebráním dílu to da i selský rozum, sám uznáváte, že po rozebrání závada na voze byla... ventil...
Já osobně jsem Váš vůz nekontroloval dělali to kolegové - zde jsem Vám poskytl informace, které já osobně jsem k tomuto případu měl.
A Vážený pane kolego co se týká chování komise, snaží se každému vyhovět, leč arogantní chování některých majitelů vozů nezná mezí a myslí si, že na pozemních komunikacích se může pohybovat všecno čemu oni říkají veterán nebo všechno to co si doma opraví, nebo nechají někde opravit!!!!! Nedivte se, my jsme pod tím podepsani, že to či ono je způsobilé do provozu, a když se něco stane kdo za to bude odpovědný, že takto či onak upravený vůz měl podle PČR a patřičných úřadů vůbec tu drzost někdo pustit do běžného provozu??????? Zkuste si na to odpovědět sám....a vcítit se do kůže té druhé strany. Předpis je i pro veterány - zaklínadlo: na bíle značky to nejde však to dej na Véčka - to už dávno neplatí.

_________________
A revolution is like a bicycle, falls, when it stops.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtvrtek 23. duben 2015, 11:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý 21. duben 2015, 17:10
Příspěvky: 4
Pane (nemohu Vás přesněji oslovit,neznám Vaše jméno,nepodepsal jste se),

1.nějakou rivalitu mezi vlastníky USA vozů a jinými zmiňujete pouze Vy.Já o žádné nevím,nesetkal jsem se..
Asi nějakou cítíte vy.

2.nutnost mlhovky respektuji a nijak jinak jsem se nevyjádřil.

3.moje světla jsou normálně funkční,používám je za soumraku a tmy.Světla pro denní svícení používám přes den,abych nemusel vysouvat hlavní.Cituji Vás:"ta Vaše měla i snad zapojena pro svícení pouze přídavná světla pro denní svícení- nikoliv klasická světla pro svícení jak je má z výroby"konec citátu......... Kde jste přišel na takový nesmysl?

4.prohlídkou jsem neprošel kvůli "vůli v řízení"která tam nebyla.A ventil nebyl vadný-byl funkční,což jste vyhodnotili jako závadu.Takže Vy buď neumíte číst,nebo nevíte o čem mluvíte-píšete(údajná závada popsána v mém předešlém příspěvku).

Nějaké chování nemusíme řešit,každý člověk může být občas protivný.....

Chci ale odpověď na výše položené otázky:
kdo mi zaplatí zbytečnou několikahodinovou práci na autě?
kdo mi zaplatí stk na vlastní žádost?
kdo mi zaplatí cestu z Kobylí do Brna a zpět?
Kdo mi zaplatí čas strávený zbytečným cestováním?
Kdo mě přesvědčí,abych si příště nechal kontrolovat moje auto u takových "odborníků"?

A prosím nepište mi sem zase nějaké výmluvy,domněnky a převrácená fakta.

Děkuji,Jiří Blaha


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtvrtek 23. duben 2015, 20:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sobota 18. únor 2006, 0:00
Příspěvky: 501
Bydliště: liberty island
Vážený pane....
v prvním případě jsem Vás informoval, že já osobně jsem Váš vůz nekontroloval, že se ke mě dostaly kusé informace o Vašem voze....viz. př. svícení.
Ventil evidentně v pořádku nebyl, protože na něm byl abnormální únik oleje, což mohlo způsobit malé natlakování těla řízení, které bylo asi opotřebené sice ne havarijně, při protřepání vykazovalo údery a jevilo se jako opotřebené... Není to první případ, kdy tak to řízení vyžaduje jakoby závadu.Tudíž ventil, který zaneřádí olejem bezmálaq čtvrtku spodního prostoru pod motorem, není evidentně v pořádku.

Odpovím Vám souhrně na Vaše dotazy.... nezaplatí Vám nikdo nic, protože Vaše vozidlo nemá co v provozu pohledávat z každého STK by Vás poslali zpět již od dveří, ani by Vás nenechali najet do konce linky, neboť Vaše vozidlo nemá předepsané osvětlení pro provoz na pozemních komunikacích v ČR, že Vám to komisaři nezapsali byla jejich dobrá vůle.
Přídavné osvětlení ve předu máte a mlhovku vzadu ne.... tak o čem chcete diskutovat...můžete být jedině rád, že Vás nezastavila hlídka PČR a Vy sám z toho nemáte problémy a pak potažmo my....Upřímně nepamatuji si jestli Váš vůz svítí navíc po způsobu USA.
Víc k tomu nemám co dodat.

_________________
A revolution is like a bicycle, falls, when it stops.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pátek 24. duben 2015, 7:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý 21. duben 2015, 17:10
Příspěvky: 4
Vážený ZakAre,

buď jste pouhý anonym nebo podle jména soudím,že nějaký bojovník z hvězdných válek.

Tomu by odpovídal i způsob Vašeho myšlení.Já i ostatní zúčastnění dobře víme,že jsem neprošel kvůli vůli.Tak tady pořád nemelte ty svoje bláboly o něčem jiném.

CHLAP by řekl:no tak se asi kolegové trošku sekli,jsme jen lidi,SORRY...
A já bych odpověděl:Nó,tak se nezblázníme,já to taky dřív nevěděl......
A bylo by to.

Jiří Blaha

Mimochodem na další testaci se neuvidíme.Jeden z nás už tam nebude....


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pátek 24. duben 2015, 8:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sobota 18. únor 2006, 0:00
Příspěvky: 501
Bydliště: liberty island
když čechovi dojdou argumenty začně urážet....
Bohužel podrážděnost některých majitelů vozů Vaší kategorie nezná mezí.
Tak že znova:
V první ředě udělala chybu testační komise tj. někteří její členové, že vůbec vůz bez mlhovky připustili na kanál a že jako první závadu Vám toto nezapsali. Je to přesně to na co poukazují někteří členové komise. Prostě za dobrotu na žebrotu, tady je exemplárně vidět, jak se vymstilo ono pověstné "testujte hlavně srdcem". Ano prostě vy jste už u kroku B kdežto já se Vám snažím vysvětlit krok A. Bohužel sama komise Vás uvedla v omyl protože krok A překočila ze své benevolentnosti.
Tedy krok B -Vaše řízení, vy tvrdíte ventil v pořádku , tělo řízení v pořádku, tak mě zcela soukromě zde řekněte co způsobovalo na protřepávacím zařízení ty údery ve vašem řízení? Myslíte si že fundovaný technik STK a DEKRY nepozná že v řízení je něco v nepořádku? Bohužel argument kutila a lajka, byť evidentně šikovného nemá větší váhu. Pokud jste tak skálopevně přesvědčen, že Vám bylo ublíženo dokažte to doneste papír z STK a autorizovaného servisu Chevrolet, že je vše ok a vůz tak jak byl v onu sobotu, může beztrestně jezdit po veřejných komunikacích ČR.
Nechci se s Vámi přít, mě se Váš vůz osobně líbí, a myslím , že je zbytečné se urážet a ješitně trvat na tom , že vůz byl 100% ok. Ano jsme lidi, a proto se nikdo nenecha zavřít, nebo tahat po soudech až se něco stane. Corvetta není traktor do pole a to si uvědomte hlaně Vy.

_________________
A revolution is like a bicycle, falls, when it stops.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pátek 24. duben 2015, 9:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý 21. duben 2015, 17:10
Příspěvky: 4
Pište si tu co chcete,ani se neumíte představit.Jste anonymní hovado,které se schovává za přezdívku a blije samé sračky.Už Vás mám plné zuby.
Já už na Vás kašlu.
Asi jste nějakej moc důležitej.
Argumenty mi nedošly,jsem jenom normálně sprostej a seru na Vás.
Jiří Blaha


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pátek 24. duben 2015, 21:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sobota 12. červen 2010, 23:00
Příspěvky: 90
Vyjádření administrátora webu:

Milý pane Blaho,

nevím, co si chcete tímto vulgárním vyjadřováním a tvrdým urážením člověka, kterého notabene vůbec neznáte a který nemá s Vaší testací nic společného, dokázat? Jediné, co se Vám povedlo, a to dokonale, je ukázat se v plném světle jako totální hulvát. Každý soudný člověk si po přečtení Vašeho květnatého jazyka o Vás udělá obrázek sám.

Dále netuším, proč si stěžujete na přístup KRAJSKÉ testační komise na webu našeho KLUBU??? Pokud jste měl nějaký problém, máte jej řešit na patřičném místě, tj. u krajské komise.

Pro těžce pracující zopakuju, že my jsme klub a ne krajská komise! Jestliže máte problém s krajskou komisí, řešte to s ní. Jestli Vám nevyváží popelnice, stěžujte si u nich. Jestli si tady ale chcete hojit Vaše mindráky, jste na špatném místě. Zde jsme spolek fandů veteránů a ne zaplivaný nádražní bufet :!:

:arrow: Takže milý pane Blaho, vzhledem k tomu, že slušné chování je Vám evidentně cizí, byl Váš účet na našem fóru tímto zablokován. Hulváty zde totiž netrpíme!

Tohle vlákno nebude smazáno, ale je uzamčeno a uchováno v archivu pro poučení a výstrahu. :idea:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz