Classic Car Króžek Brno http://www.cck-brno.com/_forum/ |
|
Reálnost testace Pionýra http://www.cck-brno.com/_forum/viewtopic.php?f=11&t=921 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Dominik107 [ středa 22. srpen 2018, 19:18 ] |
Předmět příspěvku: | Reálnost testace Pionýra |
Zdravím vespolek ![]() Rád bych se dozvěděl názor na reálnost testace nově pořízeného Pionýra a následné získání veteránských dokladů pro provoz na pozemních komunikacích. Po delší době okouzlení jsem si konečně udělal radost a pořídil mazla domů, jenže bych jej taky rád někdy projel k ostatním bláznům. Pionýr však nemá technický průkaz ani SPZ. Stroj je funkčně v překvapivě dobrém stavu, proto je mi líto nechat ho jen na pole. Některé chybky dořeším o nejbližším víkendu, opravdu je to "funglovka" a stydím se, že jsem ho ještě ani nestihl pořádně umýt. Vlastnosti: - Po jízdní stránce bezchybný, startuje, brzdy v pořádku, řazení taky. - Klakson umístěn na spodní straně bříška - bez problému umístím na původní místo - Přední blatník údajně z modelu 23 - pokud se toto nedá považovat za dobovou úpravu, nahradím originálem - Drobné oděrky a jeden ulomený úchyt krytu pod sedlem, viz foto - Asi největší problém - jedná se o model 20, přestavěný na 21, tzn. že na štítku je uvedeno 20, ačkoliv konstrukcí úplně odpovídá modelu 21 --- oddělané revmaplechy, místo toho stupačky + bříško 21čky --- dalo by se toto považovat za dobovou úpravu - předělání na "sportovní" model? Přikládám fotografie pro reálné zhodnocení situace: Příloha: Příloha: Prosím o názory, zda je vůbec možné projít v tomto stavu testací - samozřejmě po vyleštění ![]() Rád také příjmu jakékoliv podněty, co napravit - vrtání se v tom stroji mám jako koníček. Díky všem. Dominik |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |