Právě je pondělí 30. leden 2023, 9:49

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: sobota 3. listopad 2012, 15:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtvrtek 9. březen 2006, 0:00
Příspěvky: 165
pánové, kolegové, kamarádi...neměl by někdo navíc injektor akcelerační pumpičky na EDSR, SEDR? klidně s torzem karbcu, vymontuji sám:c)...na mém repasu se mi nedostává a nechci očesávat komplet kusy...a dáme tento týden Dudáka? Případně co takle zopakovat vláčky na Mendláku??


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: neděle 4. listopad 2012, 11:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pondělí 22. únor 2010, 0:00
Příspěvky: 251
berni píše:
pánové, kolegové, kamarádi...neměl by někdo navíc injektor akcelerační pumpičky na EDSR, SEDR? klidně s torzem karbcu, vymontuji sám:c)...na mém repasu se mi nedostává a nechci očesávat komplet kusy...a dáme tento týden Dudáka? Případně co takle zopakovat vláčky na Mendláku??


co to jsou vláčky na mendláku?

když tě tak čtu, právě jsem udělal rozborku cca 45 let nového karubrátoru

http://prekladys.rajce.idnes.cz/Rochest ... 26709_NOS/

a při pohledu na těsnění pumpičky v karbecu jsem si vzpomněl na článek na netu (myslím že se jmenoval "benzínová anekdota")
popisovali, jak po dvou letech startovali tenhle karbec s benzínem E10. to gumové těsnění, co na pumpičce bylo, se rozpadlo do plovákové komory. doporučovali, že lepší než moderní silikonové je lepší originální kožené s pružinkou + jezdit na stooktanové benzíny bez lihu - přinejmenším až zavedou E15...
(článek byl americký z roku 2011)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pondělí 5. listopad 2012, 8:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý 7. únor 2006, 0:00
Příspěvky: 1306
Zadudat můžem třeba příští týden a ty vláčky na Mendláku by to chtělo zopakovat, to máš pravdu. Žebírka vynikající ( chybí tady slintající smajlík)
Tak dej termín, zjisti počty a hlavně dej včas rezervačku jinak smůla. :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pondělí 5. listopad 2012, 12:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtvrtek 9. březen 2006, 0:00
Příspěvky: 165
Vláčky = Výtopna Restaurant http://www.vytopna.cz/brno

rezervačku klidně provedu, na počtech a vhodném termínu se domluvíme společně 12.11. u Dudáka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pondělí 5. listopad 2012, 13:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtvrtek 9. březen 2006, 0:00
Příspěvky: 165
po prohlédnutí fotek karbce mě napadá, co značí onen štítek pod šroubem deklu karbce? typ? rok výroby? osazení tryskami?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pondělí 5. listopad 2012, 16:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pondělí 22. únor 2010, 0:00
Příspěvky: 251
berni píše:
po prohlédnutí fotek karbce mě napadá, co značí onen štítek pod šroubem deklu karbce? typ? rok výroby? osazení tryskami?


nahoře je číslo dílu, dole že to je pro automat a C7 je kód klimy - karbec je osazený, aby tohle utáhl: bez klimy má menší trysky a vzdušníky a bez automatu chudší volnoběh.

nikde jinde číslo karburátoru nenajdeš než na štítku, protože karbec je stavebnice číslovaných dílů. když se změní některá součást, dostane celý karbec nové číslo/nový štítek, což se dělo i v průběhu modelového roku. na krabici je opět jiné číslo = číslo servisní sady (sada má navic 2 redukční šroubení - ta jsou v těch dvou sáčcích)

ve výsledku pak existuje xy variant a nelze říci, že existuje jediná správná. když se sečtou poměrně benevolentní výrobní tolerance, resp. jejich benevolentní (ne)dodržování, potřeboval by vlastně každý motor lehce odlišné osazení karbecu, o nastavení nemluvě.
hodně se s tím vždycky experimentovalo, protože tovární nastavení byla důsledně ekonomická a při těch amerických objemech znamenají třeba jen o dvě tři setiny větší trysky znatelný nárůst výkonu.

_________________
http://www.prekladys.cz


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz