berni píše:
po prohlédnutí fotek karbce mě napadá, co značí onen štítek pod šroubem deklu karbce? typ? rok výroby? osazení tryskami?
nahoře je číslo dílu, dole že to je pro automat a C7 je kód klimy - karbec je osazený, aby tohle utáhl: bez klimy má menší trysky a vzdušníky a bez automatu chudší volnoběh.
nikde jinde číslo karburátoru nenajdeš než na štítku, protože karbec je stavebnice číslovaných dílů. když se změní některá součást, dostane celý karbec nové číslo/nový štítek, což se dělo i v průběhu modelového roku. na krabici je opět jiné číslo = číslo servisní sady (sada má navic 2 redukční šroubení - ta jsou v těch dvou sáčcích)
ve výsledku pak existuje xy variant a nelze říci, že existuje jediná správná. když se sečtou poměrně benevolentní výrobní tolerance, resp. jejich benevolentní (ne)dodržování, potřeboval by vlastně každý motor lehce odlišné osazení karbecu, o nastavení nemluvě.
hodně se s tím vždycky experimentovalo, protože tovární nastavení byla důsledně ekonomická a při těch amerických objemech znamenají třeba jen o dvě tři setiny větší trysky znatelný nárůst výkonu.